Παρασκευή, 22 Φεβρουαρίου 2013

H ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ SUBGEAR

Από την ίδρυσή της στα τέλη της δεκαετίας του '70, (1979) αυτή η γερμανική εταιρία κατάδυσης ήταν συνεχώς στο προσκήνιο κυρίως στην εγχώρια αγορά. Με την πάροδο του χρόνου όμως αποκτούσε ολοένα και αυξανόμενη φήμη, φτάνοντας να συγκαταλέγεται στους κορυφαίους ευρωπαίους κατασκευαστές. Η ιδιαιτερότητα της ήταν (και είναι) οτι προσφέρει ένα πλήρες φάσμα προϊόντων λόγω της εστίασης της στην ποιότητα εξοπλισμού κατάδυσης σε λογικές τιμές πάντα! Και αυτό ήταν ακριβώς το κλειδί της επιτυχίας της. Αγόραζες φτηνό αλλά ποιοτικό προιόν.
 

Μια άλλη ιδιαιτερότητα που επίσης την χαρακτηρίζει είναι οι εξειδικευμένες κατασκευές για παιδικά καταδυτικά προιόντα ή για προιόντα αποκλειστικά για το γυναικείο σώμα. Η εταιρία κατασκεύαζε και συνεχίζει να το κάνει μεγέθη και νούμερα που λίγες εταιρίες έχουν στην γκάμα προιόντων τους, απο XXXS εως και XXXXL. Η εμπειρία των γερμανών κατασκευαστών στην ανάπτυξη προϊόντων, οι προηγμένες τεχνικές παραγωγής και οι αυστηροί έλεγχοι της ποιότητας, τους επιτρέπουν να προσφέρουν πολλά προϊόντα σύμφωνα με τα αυστηρότερα διεθνή πρότυπα ασφάλειας. 

Η εταιρία ήταν ένας από τους πρώτους κατασκευαστές στολών στη Γερμανία, εξειδικεύτηκε πολύ πάνω στο νεοπρένιο εκείνη την εποχή και κατάφερε να εξασφαλίζει πάντα την σφραγίδα ποιότητας και καταλληλότητας των γερμανικών ινστιτούτων πιστοποίησης προιόντων που είναι απο τα αυστηρότερα στον κόσμο! Επίσης απέβαλε πρώτη απο την γραμμή παραγωγής της όλα τα χημικά προιόντα και τα κατάλοιπα τους στην κατασκευή.
 

Σε ορισμένα προιόντα τολμά και δίνει εγγύηση 30 ετών στον αρχικό αγοραστή τους! Το δίκτυο συντήρησης και παροχής υπηρεσιών μετά την πώληση στον πελάτη θεωρήτε απο τα πιο ευέλικτα τουλάχιστον στην ευρώπη. Καινοτόμες παροχές όπως: δωρεάν πρώτο σέρβις ρυθμιστή πίεσης, δωρεάν μπαταρίες κομπιούτερ στην πρώτη αλλαγή, δωρεάν τσάντα μεταφοράς και λιπαντικά για τις στεγανές στολές κ.α.
 

Στις αρχές Απριλίου του 2007 οι ιδιοκτήτες της Robert και Ella Stoss πουλάνε την εταιρία στην Johnson Outdoors Inc, (μια επιχειρηματική κίνηση ''ματ'') ενώ παράλληλα απο το καλοκαίρι του 2008 μπαίνει στην ουσία στην νέα εποχή της, αλλάζοντας το παλιό όνoμα απο Seemann Sub σε SUB GEAR. Μια νέα αρχή και ένα άνοιγμα στην παγκόσμια αγορά επιτελείται κάτω απο την υποστήριξη του εμπορικού κολλοσού το 2009, ενώ απο το 2010 τα προιόντα της αποκτούν την ανταγωνιστικότητα και την αναγνωρισιμότητα παγκοσμίως, καθώς φιγουράρουν πλέον σε ένα παγκόσμιο δίκτυο αντιπροσώπων και καταστημάτων.
 

Αν και το εμπορικό σήμα έχει αλλάξει, οι άνθρωποι πίσω απο τα προιόντα παραμένουν οι ίδιοι. Στεγάζεται πλέον σε ιδιόκτητο σύγχρονο και φιλικό προς το περιβάλλον κτήριο 2.200 τετραγωνικών μέτρων με αποθήκες, γραφεία, πισίνες εξομείωσης και εξοπλισμένο με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, οδεύοντας στην σύγχρονη εποχή της. Η παλιά φιλοσοφία της παραμένει πάντοτε: η εμπειρία κάνει την διαφορά!

Ελλήνισε και απέδωσε: Κώστας Ανδρεάδης